O zarządcy nieruchomościami – Kadrolux w Warszawie
Firma Kadrolux to zarządca nieruchomościami z siedzibą w Warszawie. Na warszawskim rynku nieruchomości działamy od ponad 20 lat, świadcząc kompleksowe usługi zarządzania i administrowania nieruchomościami. Od początków istnienia stawiamy na najwyższe standardy obsługi, które osiągamy dzięki wysokim kwalifikacjom, orientacji na rynku nieruchomości i nastawieniu na indywidualne potrzeby Klienta. Łącznie zarządzamy powierzchnią mieszkaniową liczącą ponad 80.000 m2, a nasze doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu budynkami mieszkalnymi potwierdza również szereg referencji, otrzymanych od Zarządów administrowanych Wspólnot, które udostępniamy do Państwa wglądu.
Eksperci z ponad 20-letnim stażem w administrowaniu nieruchomościami
Jako eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży służymy wszechstronnym wsparciem w zakresie administrowania nieruchomościami. Zatrudniamy sześciu zarządców nieruchomości, w tym czworo posiadających licencje Prezesa Urzędu Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast oraz cztery osoby zajmujące się księgowaniem i finansami, radcę prawnego, a także jedną osobę zajmującą się nadzorem nad usuwaniem awarii i inwestycjami. Do utrzymania budynków zatrudniamy na zlecenie pracowników specjalizujących się w obsłudze zarządzanych nieruchomości m.in. inżynierów budownictwa, pracowników obsługi technicznej: elektryków, hydraulików, ślusarzy, szklarzy oraz innych fachowców.
Mimo ugruntowanej pozycji na rynku, stale się rozwijamy – na bieżąco śledzimy branżowe trendy, by móc proponować Państwu usługi zarządzania nieruchomościami skrojone na miarę indywidualnych potrzeb. Swoją misję realizujemy konsekwentnie od 1999 roku, a miarą naszego sukcesu jest wciąż powiększające się grono zaufanych Klientów.
Dlaczego warto nam zaufać?
Wybierając firmę Kadrolux, zyskują Państwo:
- zarządcę nieruchomości z ponad 20 letnim stażem w branży;
- kompleksowe usługi administrowania nieruchomościami;
- wszechstronną obsługę zarządzanych nieruchomości:
- obsługę prawną,
- obsługę finansową,
- obsługę księgową,
- nadzory techniczne,
- bieżące utrzymanie nieruchomości;
- audyty we wspólnotach i spółdzielniach mieszkaniowych.